Tisdag

Godmorgon alla söta!

Vaknade upp för ett tag sedan och till min sköna förvåning så var min huvudvärk borta! YES! gått och dragit på migrän som inte riktigt velat bryta ut sedan i lördagskväll. Men nu verkar det vara så gott som borta. Härligt!
Dessutom har jag drömt en massa härliga drömmar, då jag har rest hit och dit och sett städer. Det var en häftig dröm helt enkelt, det kändes så verkligt men ändå långt borta!

Ska ta och träna nu strax, tror jag ska träna på tom mage och sedan äta en riktigt god frukost efteråt. Vad tror ni om det?
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, njuta av min ledighet tror jag. Då detta är min sista lediga dag på ett antaldagar. Ska jobba på salongen ons-fre och sen till helgen tar kyrkjobbet över. Fredag är dessutom min sista dag där nu på ett bra tag. Känns faktiskt riktigt tråkigt att det är så nära.
Men å andra sidan så ska jag lära mig ett helt nytt yrke..

Kommentera här;
Postat av: Sandra

Uppdatera meeera ;:D och mer bilder, för de är kul å läsa häääär

2009-01-13 @ 17:19:52
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0