Hårfärg&ögonfärg!

Hej!

Nu är jag hemkommen igen efter att ha flängt runt in till stan och handlat på mig en massa grejer! Tänkte vissa er här sedan. Fick en härlig överaskning i brevlådan när jag kom hem oxå, då hade paketet från färgade linser kommit. Jag vart ju en av de utvalada som bloggade om dem för att få gratis linser.
Fast helt gratis vart dem ju inte, men det var bara för att jag köpte med linsvätska och behållare. För det är ju något man måste ha om man tänkte använda dem flera gånger. Men deras leverans var riktigt snabb!
Ska visa er skillnaden på mina ögon med linser och inte senare..

Men nu hinner jag inte! För snart kommer Elin&Sandra coh då blir det frisörsalong i vårat vardagsrum så det smäller om det! :)

Så jag återkommer senare med en massa bilder! :D

Vad gör ni idag då? för nu lär ju folk vaknat till liv? :D

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0