Fredag

Godmorgon!

Nu har jag lite bråttom för om en halvtimme ska jag sitta på tåget och jag är inte ens klar :S Men det kommer jag klara hoppas jag, igår gjorde jag det iaf.

Jag dörmde världens konstigaste dröm, började hänga med folk som jag gick med i grundskolan med. Som jag typ inte ens träffat sen den dagen då jag slutade 9an. Alla var tillsammans med alla. Det var som en incest i min gamla klass och där kom alla och blev klippta av mig. Helt sjukt. Låter väl ännu sjukare här då jag inte kan förklara mig på rätt sätt.
Sen kändes det som om ingen av dem hade ändrat sig ett dugg. Utan alla stod på samma ställe och trampa mer eller mindre och själv ägde jag en riktigt fin salong.
Aja, drömmar är underliga.. :)

Nu ska jag stressa iväg och sen blir det skola och Manikyrer på varandra heladagen :D

Det är alltid lika smidigt att  färga och slinga hemma. Sådan service jag har :D

Kommentera här;
Postat av: Jenny

hejsan, Jag prata me sanna lite o hon sa att du gjorde hennes förra design. Undrar om du har lust och hjälpa mig med min?:)

Hur är d annars då? Kram

2009-01-30 @ 09:34:46
Blogg: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: marie

Hej Sussie!

jag har läst lite på din blogg och ser att du är frisör. är själv intresserad av att bli frisör, vilken skola bör man söka till om man gått ut gymnasiet? och sen tänkte ja fråga om vilken skola man ska gå till om man vill få håret klippt och slingat hos en frisörskola? dom är lite billigare än hos en vanlig frisör va?

tack på förhand :)

2009-01-30 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0