Ett luddigt..

Heej!

Jag lever, såg att vissa började undra var jag tagit vägen. Har bara haft fullt upp dygnet runt känns det som.  Jag får inte timmarna att räcka till bara.

Det ska jobbas, det ska övas på naglar och det ska vara massa mer. För det är nog naglarna som tar mest tid. För jag har inte fått upp farten ännu alls. Men kortare ner varje gång med en halvtimme, vilket är bra. Så igår när jag gjorde ett helt set med gelé naglar så gjorde jag det på fyra timmar. S: Hoppas verkligen att jag får upp speed snart. Men forsätter jag att bli en halvtimme snabbare för varje gång så är jag där om bara några set.
http://styletips101.com/wp-content/uploads/2008/12/nails.jpg

Så min helg har verkligen varit fullrulle. Har varit inne här och försökt skriva något flera gånger, men jag har bara stirrat på skärmen och inget har velat komma ur mig. Men nu har jag fått ihop ett litet luddigt inlägg iaf :P
Hörs senare, för jag har så mycket jag vill säga!

Kommentera här;
Postat av: Jennifer

Så bra :D Men jag kom på att jag kunde ladda den med min jbl så det är lugnt ;)

Vad ska fröken göra idag då? Det kostar nämligen 10 kronor att gå på frikisochsvettis..hinthint..

2009-02-23 @ 12:41:42
Blogg: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0