Nails

Goddagens allihopa!

Vilken härlig dag jag haft!
Jag älskar skolan, jag blir så himla glad där varje dag. Var längsedan jag skrattade så mycket i mitt liv. Tjejerna där är verkligen underbara. Känns lite konsigt att jag klickar så otroligt bra med alla, trots att jag är lill skiten i gänget. De jag klickat bäst med är alla 8 år äldre än mig. Men det känns inte dirket som någon skillnad egentligen, verkligen hur kul som helst!

Nu på kvällen så har jag suttit och lekt litet med gelé
, och gjort på mig själv. Började med att göra höger handen nu idag. Vilket alltså är "fel" hand att göra på. Då man måste sitta med vänster handen och jobba med materialet. När jag annars är högerhänt. Så just nu går jag runt med en klar hand och en oklar. Men imorgon blir det ändring på det, då har jag två blingade händer.
Kommer vara så himla snygg! :D


Bilden gör det inte alls rättvist. Ska ta en bättre bild senare. Men just nu är detta det ända ni får!

Kommentera här;
Postat av: Karin

hm..ne du va tydligen kvar...7st stod det...

2009-02-25 @ 09:54:02
Blogg: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0