Fredag

God morgon alla underbara läsare!


Fråga mig inte varför ;D men det är väl egentligen att jag gillar att ha långa naglar ;D

Vaknade för över en timme sedan , vilket är väldigt tidigt för mig. Brukar vakna och gå upp typ nu annars.
Men idag ska jag vara snäll mot far min och åka förbi ett ställe i storastaden och lämna av en grej innan jag drar mig till skolan. Bussen den går om 10 minuter. Är faktiskt nästan helt klar nu, och då  har jag tillochmed hunnit med att duscha :S Jag som aldrig duschar på morgonen. Tycker inte om det.
Jag är en sån som duschar helst på kvällen, men igår blev det inte av då jag bara däckade i sängen. :P

Vad föredrar ni? Att duscha på morgonen eller kvällen?

Kommentera här;
Postat av: sandra

tjusig bild :D

2009-02-06 @ 22:24:19
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0