Torsdag

godkväller alla!

Herregud så nervös jag är. Har mitt manikyr prov imorgon.
Först skriftligt och sedan praktiskt på eftermiddagen. Hoppas verkligen att det går vägen. Är mest orolig för att jag får hjärnsläpp på det teoritiska och sen att min lackningen skulle bli dålig. Allt där i mellan kommer nog gå hur bra som helst. :)

Måste återgå till min böcker nu och snart släcka ljuset. :P Får gå upp tidigare imorgon bitti för att plugga ännu mera.
Sen kommer jag återkomma imorgon kväll med en massa skoj! Då kommer jag verkligen ha tid för bloggen. De senaste dagarna har det varit riktigt dåligt.. Men imorgon blir det andra bullar.

Ni som väntar på i era designer (dontation) dom är på väg! Kommer ha betat av alla i helgen som kommer! så oroa er inte! :)


Kommentera här;
Postat av: sandra

Lycka till :)

2009-02-13 @ 00:03:35
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Lycka till sotnot!

2009-02-13 @ 06:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0