Torsdag

Hej alla söta!

Idag har jag "jobbat", jag tillbringade hela min dag på min gamla salong där jag praktiserade under min gymnasietid. Hade fyra kunder under dagens gång.

Började med en av mina klasskamrater nu från nagelutbildningen. Hon blev verkligen hur snygg som helst ihåret, och dessutom vart hon riktigt nöjd. Jag älskar verkligen att göra mina kunder nöjda. :)

Sen kom min favorit Camilla, min bloggläsare som nu helt plötsligt blivit frälst av att vara min kund ;) :) mohaha! :) Typ en av de gulligaste tjejerna som jag träffat på. Vi snackade om en fika någon dag. Vilket skulle vara riktigt trevligt, då jag bara stått bakom henne de senaste gångerna och pratat med henne genom spegeln. Så en fika och få sitta ansikte mot ansiktet skulle inte vara helt dumt :)

Gjorde även en permanent och jag vart riktigt chockad över mig själv, att jag kunde rulla en permanent på ca 30 minuter(!?!). Var orolig för att det skulle ta så lång tid då jag inte rört en permanent spolare sen 13 oktober förra året. Men istället gick det fortare än någonsin. Verkligen hur kul som helst.

Så min dag har gått i hårets tecken och det känns i kroppen nu att jag har jobbat. Ska njuta framför tven nu, och ha en skön kväll! :)

Kommentera här;
Postat av: Camilla

Stumpan vad nöjd jag är :D Klart att jag blivit frälst speciellt när jag är annu mer nöjd denna gången(och då var jag ju supernöjd förra gången oxå :P)!!!

Haha, ja ansikte mot ansikte låter trevligt!! Som sagt vi får se till att ta det snart ju, kommer säkert att bli supermys :)



Puss på dig gumman!!

2009-02-27 @ 11:36:33
Blogg: http://sparran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0