Torsdag

Godkväller!

Har precis gjort en manikyr på bror min, och han kände sig inte så manlig. Fast någonstans så tror jag faktiskt att han gillade det? vem vet... Det får jag väl veta den dagen han kommer och frågar om det inte är dags igen snart.

Skolan var riktigt rolig idag. Läraren gjorde två naglar på mig för att visa hur man kunde göra när det var korta naglar på personen som skulle ha konstnaglar. Då jag är en "föredetta" nagelbitar (hållit mig ifrån naglarna på minst två veckor nu) så är inte mina naglar så jätte långa förtillfället. Så jag var en bra testperson.
Vilket nu innebär att jag går runt med tre stycken konstnaglar i akryl på en handen, och ingen är den andra lik. Mucho snyggt! ;D


f.v : 1. min egna nagel (börjar bli lång)
2. akrylnagel i genomskinlig rosa.
3. akrylnagel med vitt kant efter min fria kant och genomskinlig rosa
4. akrylnagek med vitt kant gjord så att den ska förlänga min egen nagel, alltså inte efter min egna fria kant. Sen täckt med heltäckand neutralrosa.


Coolt va! Tycker den sista blev riktigt snygg! Då man "förvillade" var min riktiga friakant gick och gjorde nagelplatten längre.




Kommentera här;
Postat av: Sandra

coolt

2009-02-05 @ 21:42:22
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0