Söndag

Godkväller! :)

Nu sitter jag tillrätta vid min dator igen. Vart fullt upp hela dagen verkligen. Började med att jobba i kyrkan 9:30 till 13:00 för att sedan ta mig hem och invänta Anna och hennes mamma.
När dom kom så vart det manikyr på hennes mammas naglar samt lackning. Vart super snyggt. Är skit nöjd, och allt detta har jag lärt mig på en vecka. Det är nästan sjukt! :)
Skulle även klippa Annas hår så då gjorde jag det i en veva, och sen hade dom lite tid över. Så jag valde att träna på fransklackning på Annas naglar. Då hon har perfekta naglar att träna sådant på. Jag gillade resultatet iaf, och det tror jag att hon gjorde med. Ska få en bild skickad på det senare då jag glömde att ta kort.

Franskt lackade naglar!

När jag vart klar med det så vart det en fika med kaffe&bulle. Verkligen ett toppen slut på denna eftermiddag :)

Nu ska jag plocka ihop alla rena kläder som är nytvättade. Är så himla dålig på att vika ihop och stoppa undan tvätten. Men nu ska jag ta mig i kragen innan berget blir för stort.
Senare kommer antaligen H över och kollar på nya Beck med mig.

Vad har ni gjort för kul idag! :)

Kommentera här;
Postat av: Lona

jag har bara kollat på Bolt och suttit vid datorn :P

2009-02-01 @ 19:24:30
Blogg: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Lona

okejokej, jo de är de :D

och då ska man ju passa på ;)

2009-02-01 @ 19:36:34
Blogg: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja dom här jeanstightsen är också otroligt tjocka så man fryser absolut inte i dom heller.. jätte skönt faktist! Du kommer att tycka om dom, färgen är ju så fin den med.

2009-02-01 @ 20:09:28
Blogg: http://ronjau.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja dom här jeanstightsen är också otroligt tjocka så man fryser absolut inte i dom heller.. jätte skönt faktist! Du kommer att tycka om dom, färgen är ju så fin den med.

2009-02-01 @ 20:09:30
Blogg: http://ronjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0