Söndag

Goodkväller! :D

Vilken dag jag har haft.. Först jobb i kyrkan där det först var familjegudstjänst och sedan dop. Barnet på dopet var nog ett av de sötaste jag har sett på länge. Verkligen super söt!

Men full rulle var det där. Sen när jag kom hem så var det direkt att plocka fram frisörgrejena för att mammas arbetskamrat kom förbi för att bli fixad i håret. Blev skit snyggt och passade även på att göra en manikyr på henne. Måste ha gjort 10 till fredag då provet är, och jag har gjort 6 stycken nu. Har två inbokade.. Så nu är det bara två til som ska klämmas in någonstans i veckan. Måste ha gjort 10 för att få mitt diplom. Men har jag itne gjort dem till fredag så gör det inte så mycket. Men det är väl egentligen träningen som jag behöver. Så jag hoppas jag får ihop alla och gör ett bra jobb på fredag.

Sen så måste ni som ger mig anonyma negativa kommentarer, förstå att jag hållit på med detta i TVÅ veckor. Jag är inget proffs ännu eller någonting. Visst hoppas jag på att jag klara provet på fredag. Men ha det bara i åtanke. Jag vet själv att allt kan bli bättre än vad det är just nu. Så är det alltid med allt.. :)

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0