Onsdag

Godkväller alla söta!

Kom hem för inte så längesedan och har ätit middag. Men innan jag kan bänka mig här framför datorn och soffan med gott samvete så måste jag ner och jobba.

Så vi hörs om en liten stund igen. Glöm inte att ställa frågor i inlägget nedan!. :)

Jasmine; är det något speciellt du vill veta om mig? :)


Update:
Herregud, kom inte hem från jobbet förens vid 22:30 och då var jag ändå nere vid 19:00. Hade totalt missat att körgruppen skulle ha övning ikväll. Så när jag var klar med allt annat förutom sällskapsrummet (där dom höll till). Så fick jag sitta och vänta i ungefär en timme, om inte mer. På att få tillgång till det rummet. Vilket var drygt.
Men det behövdes göras, då det är bergravning imorgon. Ska förbi en sväng innan tåget går imorgon bitti oxå. Ställa ner alla stolarna i sällskaps rummet. För jag orkade inte sitta kvar och vänta på att golvet skulle torkas. :P


 Följ min blogg med bloglovin

Kommentera här;
Postat av: sanna ♥

Myckt snygg blogg!

2009-02-04 @ 20:09:19
Blogg: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Jasmine!

Hur många år du är och vilken stad du bor i.

2009-02-05 @ 14:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0