My valentines day

Godkväll sötisar!

Hoppas att eran dag varit toppen. Själv tycker jag att alla hjärtans dag är rätt överskattad, även fast jag är en larvig romantiker. Ju fler år som går märker man hur överskattad just denna dag är. Men som sagt så åkte jag faktiskt iväg med H för bio. Det skulle blivit middag oxå efteråt, men vi pallade inte någon av oss.

För bion vart i sista stund bestämd. Var inte ens och såg en larvig kärleks film. Utan det vart nya Wallander filmen. Fast det är mitt och H´s bästa film stuk när vi väl ska kolla film ihop. Båda älskar deckare och kriminalserier. Så valet var alldeles perfekt. och då måste jag ju säga att det var han som valde filmen och allt. Bra gjort! :)

http://www.utryckning.se/wp-content/uploads/2008/08/wallanderfilm23.jpg

Nu ligger jag i sängen och ska ta och sova. Ska upp tidigt imorgon bitti och jobba. Blir en rätt lång dag imorgon, men det är skoj!

xoxo

 

Kommentera här;
Postat av: Karin

Natti..)

2009-02-15 @ 00:05:41
Blogg: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0