Måndag

Godkväll alla söta!

Kom hem från jobbet för ett tag sedan. Städade på förskolan idag, och det gick i raketfart och det var inte ens tanken att det skulle vara så. Så jag var hemma tidigt idag. Vilket är väldigt skönt.. Har inte haft en ledig dag på hur länge som helst nu känns det som.  Då jag går i skolan varje dag i veckan och sen jobbar i kyrkan lör-sön, mån, ons, fre. :p

Blir donations designer nu :) och snart ska jag avnjuta min semla som jag köpte på vägen hem från skolan idag :)

xoxo

Kommentera här;
Postat av: Jasmine!

Semlor är jätte got.

2009-02-02 @ 20:55:05
Postat av: Evelina

Gud va du är duktig!! :) Har svarat på ditt sista mail nu, du är möjligvis inte inna på nätet nu så jag kan få se det sista resultatet ikväll? Åå, jag är så spänd! :D :D puss!

2009-02-02 @ 22:05:58
Blogg: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0