Jag saknar min vän på andra sidan havet!

Jag vet inte om jag har berättat för er att en av min bästa vänner. Tog sitt pick och pack och flyttade tillbaka till USA förra sommaren. Jag saknar henne verkligen och vi har nu börjat prata mer och mer på sistone genom skype. Verkligen en super uppfining. Tänk att kunna snacka med varandra så enkelt, och dessutom kunna ha camen på. Känns när man ser henne att hon inte alls varit borta länge eller att hon befinner sig på andra sidan havet.

Men igår hitta jag Window Movie Maker på min dator och gick igenom en massa gamla bilder. Det hela slutade med att jag satt och kollade på alla de tusentals bilder som hon och jag har tagit ihop, och då ljuger jag inte om det finns minst 1000 kort på henne och mig i min dator. Vi var exepter på att ta kort tillsammans.
Därför slutade det hela med en video film i ära till henne :)



Amanda, du är verkligen en sann vän!

Kommentera här;
Postat av: malin

Vilket fint inlägg :) Amanda måste bli glad när hon ser det :)

2009-02-27 @ 00:42:16
Blogg: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Amanda

sa himla underbart!!!!!!!! ME LOVE. kom tarar maste jag erkanna haha. saknar dig verkligen sussie!!!!!!!



fan vad vi var tontar ( fortfarande ar iofs ) <3<3<3

2009-02-27 @ 23:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0