Jag klarade det!

Efter att varit så otroligt nervös inför provet, så lyckades jag pricka in 77,5 poäng av 80 på den teoridelen och själv manikyren gick strålande, några grejer att tänka på. Men annars smärtfritt!

Så efter att ha gjort en till manikyr hemma och fem pedikyrer. Så är jag en fullt utbildad manikyrist. Känns helt sjukt att säga det efter bara 3 veckor. Tänk för tre veckor sedan kunde jag ingenting om naglar eller så. Specillt när jag själv varit nagelbitare. Sinnessjukt!

Funderar på att dra igång en liten tävling med nagelgrejer. Tänkte kolla intresset för det? Är ju inge kul att köra något sånt om man inte får någon bra respons på det? :)

Så är ni intresserade utav en tävling med lite godsaker för naglarna? :)

Kommentera här;
Postat av: johanna

i'm in :)

2009-02-13 @ 20:28:58
Blogg: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: johanna

heeeej! jag tänkte även fråga (igen.. haha) om du vill förnya min design sen lite när min lön har kommit (självklart betalar jag)? om du kan och vill? hade kanske tänkt uppdatera bilderna och ändra färg på bloggen till någon "hallonrött"/vitt/beige istället för det brun/beiga som jag har nu? det ska ju va samma design men med annan färg liksom, går det? och i så fall, vill du göra det? kram

2009-02-13 @ 20:34:59
Blogg: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: Regina

Oj inte illa att det bara tog 3 veckor.

2009-02-13 @ 20:41:05
Blogg: http://reginakm.blogg.se/
Postat av: Cilla

GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D

kul att det gick så himla bra för dig!!



glad alla hjärtans dag på dig vännen <3

2009-02-14 @ 17:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0