Godmorgon alla söta!

Godmorgon sötisar!

Redan vaken och nästan klar att sticka. Tåget går om precis en timme, men jag skulle ju ner till kyrkan innan och fixa iordning inför begravningen. Ställa ner stolarna och så bara. Så det tar inte så många minuter. Brukar annars ligga och snozza vid den här tiden. Men inte idag..

Annars så står det skola på schemat idag. Tänkte skriva en dag närmare helgen, och man kan sova ut. Men den lyxen har inte jag förtillfället.
Kom på igår kväll att jag har en väckarklocka att passa alla dagar i veckan även lör-sön. Längtar till den 26 feberuari eller vad det blir. Det kommer vara min första lediga dag på en månad. Kommer jobba på kvällen dock, men det är ingen skola på dagen. Vilket kommer innebära att jag antaligen kommer sova bort hela den dagen! ;D Lääängtar!

Nu ska jag fixa det lilla sminket som ska kladdas och sedan ta en frukt och börja traska neråt. :)

Kommentera här;
Postat av: Karin

morrn morrn..

2009-02-05 @ 08:19:28
Blogg: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0