Ge mig en egen tempurmadrass

Goder kväller, eller goder natter!

Ska ta och släpa min trött kropp till sängen. Blir sista kvällen/natten som jag får tillfälle att njuta av att sova på en tempur madrass. För just nu har jag evakuerat mammi&pappi´s rum medans dom gör Malta osäkert.
För på en tempurmadrass sover man verkligen gudomligt. Sover så himla skönt.

Imorgon blir det upp tidigt, ska vara nere i kyrkan vid 9:30 och blir nog kvar där ett bra tag. Ska städa ännu mera imorgon. För nu under sportlovsveckan så har det inte varit några aktiviteter alls där nere. Men allt drar igång på måndag och då ska allt vara rent och snyggt.
Dessutom är jag snart klar där nere med mitt vikariat. Efter nästa helg så kommer den vanliga vaktmästaren tillbaka, och då står jag utan jobb.
Men ska troligen tillbaka till min gamla salong, får kolla hur mycket det blir med skola och så. Måste trotsallt hinna med alla seten naglar som ska göras hemma dessutom och några dagars lov utan någonting inplanerat skulle inte sitta fel heller.

Men det får tiden visa vart jag hamnar.. :)

GOD NIGHT
xoxo

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0