dunkdunk

*dunk dunk dunk*
Det är vad mitt huvud säger just nu. Verkligen typiskt då jag måste plugga inför provet på fredag och allt.
Får väl göra det bästa av situationen nu. Gå och lägga mig och sova bort denna dumma migrän som förföljt mig hela dagen lång nästan.
Går nog upp tidigare imorgon och kollar igenom allt. Sen imorgon kväll blir det jobb och plugg för fulla muggar! :)

Hörs imorgon sötisar!

xoxo

Kommentera här;
Postat av: Fanny

Hej!

Jag har skickat ett mail till dig, för jag skulle vilja att du gjorde om min design, men du har inte svarat eller någonting, och jag skulle bara vilja veta om du har fått det eller inte sett det kanske? :)

Kram!

2009-02-12 @ 10:01:43
Blogg: http://fannybillefalt.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: nämen jaha! Synd att du inte sa till tidigare om att du kunde fixa mina naglar :P Men om erbjudandet står kvar så kan jag ju kanske få dom fixade en annan gång :)

Kram <3

2009-02-12 @ 14:06:28
Blogg: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0