Nails

Nu i veckan gjorde jag nya naglar på Sandra! För en gång skull så har jag haft kameran med mig! Så äntligen kan ni få njuta av lite härliga nagel bilder av mig ;)

Byggda med Le Pink, och massa rosa och silvrigt krimskrams ;)


Kommentera här;
Postat av: anna

Hur lägger man på glitter på tipparna ? :)

2009-12-17 @ 08:19:07
Postat av: Rebecca

Hej, såg att du bor i täby. Bor själv i åkersberga och funderar på att göra nagelförlängning igen. Tänkte bara höra vad dina priser är :)

2009-12-23 @ 13:36:16
Blogg: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej! För ca. 5 veckor sedan så intensivtonade jag mitt ljusa tunna hår hemma

i en brun färg. Då jag tyckte resultatet blev för rödaktigt tonade jag om det till

en ljus askbrun färg. Nu är jag verkligen trött på de bruna och skulle göra vad

som helst för att få tillbaka min ljusblonda färg! Intensivtoningen var från garnier

och skulle hålla 6-8 veckor. Ska jag vänta och hopppas på att färgen försvinner?

Kan jag göra något hemma för att få ur färgen? Tack på förhand.

2010-01-01 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0