Bad day yesterday

Heeej!

Vad fel min dag blev igår då.
Somnade om där på morgonkvisten och väcktes strax innan 11 då jag fick ta mig upp helt nyvaken för att köra min bror till Danderyd, då han på väg till tågbussen så hade han glömt bussremsan. Så det vart ett ganska jobbigt uppvaknade.

Sen kom jag hem och då slog det mig att Emelie flyttar till Usa idag, så igår ville jag om det gick iaf få en stund med henne. Och vet ni? Jag fick det.. och jag hade nog världens tur, för allt kalffade så himla bra där när jag ringde. Så vi hann med en avslutande lunch ihop och lite sånt. Vilket kändes hur bra som helst, kommer verkligen kännas tomt utan henne.

Sen till det som blev fel, jag kom hem på eftermiddagen och kände att huvudet var på väg att ge vika. Så migränen stod bara runt hörnet. Så det var bara att kurerar sig och försöka få tillbaka krafterna. Men inget funkade, kunde inte ens sitta vid datorn. För allt om att Emelie åker, det ville jag ju skrivit igår. Men nada.. Huvudet sa stopp.

Men idag är jag på banan igen och får ta igen från igår.. :)

Kommentera här;
Postat av: THERÉSE

hahaha, tufft med handen vid menyn! riktigt häftigt! :D :D

2009-08-18 @ 11:22:53
Blogg: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: mariA

tack ! hurere med dig d¨å ?

2009-08-18 @ 12:06:21
Blogg: http://tyypmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0