Onsdag

Heej! 

Idag har jag variit effektiv. 
Träffade upp S vid centralen och hade möter inne i stan. 
Hade ett långt och väldigt positivt möte. Ska själv tillbaka dit i nästa vecka, då det då handlar om mina saker. 
Så snart kan jag berätta vad det helt och hållet handlar om och vad som ska hända. 

Åkte förbi min gamla salong och hängde lite, älskar att vara där. Blir så glad av dem :) 

Sen var det raka vägen hem, el iaf så rak som det går eftersom ombyggnaden av tåget håller på. 
Kom hem och satte mig här vid datorn, och med hjälp av S på andra sidan luren så klickade jag i allt som behövs för att skicka in papperna till skatteverket för ansökan om en enskild firma. Känns något läskigt, att nu vara på väg att bli ägare av en egen firma. Det är jag själv som styr och ställer om vad jag ska tjäna varje månad. Känns riktigt häftigt och rätt läskigt. 
Men andra har klarat det och det borde väl jag med. 

Fast jag oroar mig en hel del för allt pappersarbete.
papper.jpg (220×140)

Kommentera här;
Postat av: Josefine Pettersson

Beundrar dig, har så länge velat starta eget lite vid sidan om jobbet för att kunna skyllta om det & lämna visitkort, men vågar inte. Man funderar mycket på allt man måste ha för att få öppna en nagelsalong och sen pappersvärlden.

Lycka till!

Tjiing

2009-09-09 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0