- I staden växer inga blommor

Hej alla söta!

Jag är så slut i kroppen. Helgen var så himla ansträngande.

Först akryl provet som gick strålande, och sedan hem och ladda om baterierna för gesällen.

Vilken började tidigt på söndagsmorgonen. Gick dock inte som planerat. Klarade inte alla momenten jag hade kvar.  Utan det var ett litet som inte ville som jag ville. Vilket känns väldigt drygt. En föning.
Mejlade iväg till den som håller i gesällen för att se om jag kan komma tillbaka nu inom en snar framtid och göra det momententet. För nu vill jag bara få det överstökat.

Känns som om det är så många bollar i luften just nu. och inte blir det mindre nu heller.
29 har jag provet i gele och i början på maj då ska körkortet kirras!

Kommentera här;
Postat av: Cilla

synd på gesällen :) jag är säker på att du fixar det nästa gång!! KRAMAR

2009-04-20 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0