Nivea Bus

Heeej!

Vilken härlig dag jag har haft idag. :)
Dagen började som ni vet att jag åkte in rätt tidigt till stockholm för att möta J för att ta en promenad från östra ner till Sveavägen. Vi trippade in på Här, och vi båda blev en revlon färgkula rikare. (eller jag blev två)
Jag satsade på en 1002 och en 1003. Kunde inte välja om jag ville ha en varm eller kall färg. Så det fick bli båda två. :)

Sen tog vi oss en promenix på drottninggatan, för att sätta oss på bussen till Fridhemsplan för att kolla in In&Finn. Själv hade jag aldrig varit där. Men det fanns massor utav roliga grejer, och allt är så himla billigt. Så roligt, och roligare hade det varit om man inte bott hemma och dessutom haft pengar. Så man kunde köpt på sig en massa glas och grejer. Men en annan dag då kommer jag köpa så det smäller.
Men jag fick med mig BUS för både kroppen och ansiktet för 79:-, det tycker jag är ett bra pris.
Har dock aldrig testat Niveas bus. Men den luktade rätt gott faktiskt, och imorgon tror jag nog att jag ska inviga den.



Någon som har några tips angående Niveas bus?
går det att sola och ger det bra färg, om man solar på BUS?

Kommentera här;
Postat av: Jennifer

Det är nästan ingen skillnad på Dove och Nivea bus... Men jag gillar Dove mer eftersom Niveas luktar alldeles för mycket ;) Iaf i början..

2009-04-24 @ 09:59:42
Blogg: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0