Sunny saturday!

Godmorgon!

Vädret är lika underbart idag som igår. Bikinin är redan på och jag ska ta mig ut och njuta av solen. För jag ska vara så brun tills jag åker till Alanya. Har några månader på mig. För vi är bara borta under en vecka, och alla vet att man blir som brunast om man är borta i två veckor. Vilket vi alltid brukar vara. För då brukar man bli som brunast. Så om jag blir tillräckligt brun innan vi ger oss av. Då kommer jag brun så det smäller om det när jag kommer hem!

Så ni kan gissa att jag kommer pressa hela dagen idag. :)
Har inga andra planer för dagen heller. Så det blir att ta det lungt.
Blev sent igår kväll. Eller sent och sent, jag "jobbade" sent. A som skulle göra naglarna kom inte förens vid 8 och då var det mat först, och sedan satte vi igång med naglarna närmare 9, och var klara halv 12. Så det vart sent! :)


Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0