Summer Summer Summer!

Åh ! Vädret ute är bara att dö för! :)

Jag ska nog ta mitt pick och pack och palla min in till stan, såg att jag saknade lite grejer till naglarna som ska göras ikväll. Känns som om jag bara köper och köper saker till naglarna. Och det gör jag nog, men det är ju saker som jag kommer kunna ha del av hela livet. Saker som jag kan använda hur länge som helst, vilket gör det så himla bra. Så det är bra investeringar.

Så ska nog nu byta om från bikini till något skönt somrig plagg och ta mig in till Stockholm. :)
Men först lite fruktsallad ute i solen!
Vad gör ni denna härliga dag?

Kommentera här;
Postat av: Cillas

2009-04-24 @ 14:05:45
Postat av: Cilla

Jag och mina tjejkompisar åker till stockholm och går på grönan :D wooho

2009-04-24 @ 14:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0