Fönavågor... :S

Nu på kvällen begav jag mig inte till stan för att träna inför gesällen på min gamla chef och slänga i lite färg i Elins hår.  Det går bara bättre och bättre att göra vågorna nu. Så jag håller verkligen tummarna för att det går vägen den här gången. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till :S :P Men det löser sig. Börjar närma sig nu.. En vecka kvar.. Sen är det gesällen som gäller!

Kommentera här;
Postat av: Sandra

jaaa :( du får underhålla mej haha



lycka till, ja ska hålla tummarna :)

2009-04-10 @ 01:17:03
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej Sussie! Jag funderar på om du skulle kunna hjälpa mig att bara byta färg på den bloggdesignen jag har nu, alltså inte göra en helt ny design utan bara byta ut det ljusgråa bakom till svart och alla gråa detaljer till brunt/guld/orange? Fast jag vill ju självklart spara den designenjag har nu så jag kan välja efter humör! Många kramar

2009-04-10 @ 08:47:23
Blogg: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0