Färg & glitter

Hej!
Färgen gick hur bra som helst, verkligen. Den vart riktigt fin. Sådär somrigt fräsch, men ändå naturligt.
Hon hade färgat sig i turikiet, med både slingor + botten färg. Sen hemma färg på de. Så det var runt 10 cm i botten som skulle räddas. Vilket blev hur fint som helst! :D

Ska snart bege mig mot centrum. Kolla lite grejer, och framförallt kolla på glitter på makeup store. Fast fick lite idér om att det kanske finns roliga saker på panduro dessutom. Så jag ska ta mig en titt där.
För när man gör gele naglar, kan man mer eller mindre baka in det mesta i dem. Vilket är så himla roligt. :)

Jag längtar till den 20maj då jag ska gå en dekorationskurs, och då kommer man få massa idéer om hur man ska göra och hur man ska tänka. Vilket är perfekt!

Kommentera här;
Postat av: Sara

jaha okej :P

2009-04-22 @ 16:52:46
Blogg: http://saraakjellsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej susan :D jag undrar om du kan hjälpa mig med min blogg design ?

2009-04-22 @ 20:36:54
Blogg: http://icewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0