Alla bollar är i luften just nu :S:p

Hej alla söta!

Igår hade jag en underbart trevlig dag med E. Vi mötes upp i stan, efter 2 månader(!) ifrån varandra. Kändes skönt att se att hon var helt välbehållen efter sin Thailands visit. Hon har varit hemma i Sverige i kanske en månad, men det har varit fullt upp helatiden. Men igår fick vi äntligen tid för varandra och hon var fortfarande brun! Vilket gjorde mig till en blekfis. ;D hahha

Idag kommer en tjej på återbesök i gelé och sedan ska jag ta mig in till stan och träna inför gesällen. Efter träningen ska jag ta mig hem till A och då blir det en klippning. :)
Skulle gjort den nu, alltså klippningen. Men familjen är sjuk och jag känner att jag har något jag med. Vilket jag inte alls har tid för. Så istället ligger jag här på soffan och tar det lungt några extra timmar.

Nagelack och nageloljor, samt lotion

För imorgon blir det först körskola och sedan denna Risk 1an som man måste göra nu från och med första April. Ett föredrag om alkohol och trötthet i trafiken om jag inte har fel. Men det kommer att ta hela dagen. Vilket är lite drygt. Men ska jag lyckas ta körkort så måste man göra sådant. :p

Kommentera här;
Postat av: Anonym

Heeej!

Gud jag skäms.. var helt säker på att jag hade svarat till dig men neej. det hade totalt fllit ur min hjärna. förlåååt!

JAg vill självklart göra naglar hos dig, skulle vara superkul! :) Har en kompis som oxå vill göra, om du skulle ha lust alltså? Allt bra med dig annars? :)

2009-04-15 @ 21:20:36
Postat av: josephine

tackar tackar :)

2009-04-15 @ 21:20:57
Postat av: jessica

done! :D

2009-04-16 @ 21:47:34
Blogg: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0