Torsdag

Hej alla söta!

Idag har varit en riktigt seg dag. Började med att gå upp samtidigt som H imorse. Han skulle till jobbet och jag skulle klippa pappas arbetskamrat som skulle komma förbi hit på förmiddagen. Känns som om jag bara klipper deras arbetskamrater förtillfället ;D haha!
Men efter klippningen vart jag helt slut och la mig på soffan och började frysa och ha mig.. Hoppas verkligen jag inte håller på att bli sjuk, för jag ska jobba nu dom två närmaste dagarna på salong och då vill man inte vara sjuker.
http://bilder.media.fria.nu/33198/skalad.png

Kom nu precis ur en skön och varm dusch, så nu hoppas jag att jag behåller denna värme och inte börjar frysa igen. Fick chansen att använda mitt nya shampoo från Bellme.se. Tycker att leveransen gick fort, beställde i måndags och nu på torsdagen fick jag det. Tummen upp.
Det lite roliga med silvershampoot är att det verkar vara importerat från ett annat land, för det finns ingen svenks bruksanvisning på flaskan, och jag gissar att det är därför hon kunnat sälja det så billigt? Eller vad tror ni..

Nu ska jag fixa iordning det sista i rummet och förhoppningsvis hitta dvd:n som H hyrde för ett tag sen och glömt lämna tillbaka. Konstiga är att det känns som om vi lämnat den? ajja.. Får väl se om den ligger under alla kläder..

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0