Personalfesten @ Täbycentrum

Här kommer lite bilder ifrån personalfesten som hölls i centrum i lördags.


Bara för att jag och Emelie lyckades få med oss en vinflaska ifrån baren bara sådär. Ett riktigt kap. Gjorde inte av med ett enda öre den kvällen, det är flyt..
Fast då var det ju så att salongen bjöd på sprit innan och sen hade man 2 drinkbiljetter var, och jag fick av någon andledning 3 + att jag och Emelie hade en hel flaska vin tillsammans.


Älsklingen och jag med lagom glansiga ögon ;D

Får väl avsluta med två bilder på EMD. Jag och Emelie fick Dannys vatten flaska efteråt måste bara tillägas ;D



Kommentera här;
Postat av: michelle

fett fin blogg hörru :)

2008-09-29 @ 17:02:23
Blogg: http://lyxaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0