Måndag

Goddag alla söta!

Min eftermiddag spenderades hemma hos Emelie där jag var smakråd för att allt hon skulle slänga ur sitt rum. Så vi rensade låda efter låda, det är sjukt hur mycket man sparar på sig under åren.
Jag borde oxå ta mig en riktigt effektiv rensning av alla grejer. Har verkligen för mycket saker, både kläder och saker.
Tror min sminklåda ska få sig en rejäl utrensning, har alla konstiga sminksaker kvar från när man var liten och samla på "dåligt" smink.
Så det är nog det som står på min lista för idag.
Enda jobbiga är att rummet blir så fruktansvärt stökigt för stunden då man gör någonting sånt.

Fast man får väl antagligen fokusera på resultatet under tiden.

Vad ska ni göra av eran måndag?

Kommentera här;
Postat av: Linda

ja urs! Blir så äcklad utav dem..

2008-09-08 @ 11:52:13
Blogg: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Jennifer

är det sant? :D det finns tydligen inte så många biljetter kvar, så det är inte jättebra platser..men jag e på ändå.. du kan ju gå in o titta på ticnet så får du se vad det e för platser som gäller ;)

2008-09-08 @ 16:01:12
Blogg: http://sporroong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0