Goden morgen

Godmorgon gullungar!

Vaknade imorse och ville helst bara stänga av larmet och somna om, kändes inte alls kul då larmet ringde vid 8tiden. Men efter en halvtimmes utdragen snoze så var det bara att palla sig upp.
Kan trotsallt inte svika Jessica, eller mig själv. Speciellt när vi valt att mötas så tidigt som det går.

Undrar om det är nyttigt att snooza? När jag var mindre och gick i högstadiet måste det varit, då kunde jag ligga och snooza i över en timme. Varför gör man så? Jag kunde lika gärna ha sovit i 60 minuter till för att sedan gå upp direkt, men så gör man aldrig.. Nu förtiden så brukar jag ligga och snooza minst två tryck på klockan, och det blir 20 minuter som jag egentligen kunna sova "djupt" på..
För iaf när jag snoozar så känner jag någon slags ångest att klockan ska ha slutat funka, knappen ska ha fastnat så att den inte går igång igen efter 10 minuter..
Någon annan som känner så? Vad är era snooze tips?

Nu ska jag fixa det sista och sen har jag lyxen att åka med pappa till Danderyd.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0