Fredag

Godkväller!

Herregud så trött jag blev efter denna dag på salongen, och det är en full dag imorgon oxå.  Hoppas jag klara det.
Börjar 10:00 imorgon så det blir skönt och jag lär antagligen hoppas till sängs nu alldeles strax.
Hände en rätt rolig grej idag, kom in en herre som skulle klippas och jag tyckte att jag kände igen honom, och visst gjorde jag rätt i att göra det. För han var min gamla klasspolares farsa, riktigt roligt när man stötter på folk på det sättet.

Imorgon kommer antagligen Cilla och klipper sig hos mig och det blir troligen lunch efter det oxå.
Riktigt mysigt. För vi har inte setts sen innan studenten så det är verkligen på tiden att vi borde ses. Men imorgon så får vi några timmar ihop.
Sen på kvällen ska jag iväg och fira Sara som fyllde 19år igår, blir middag och sedan utgång. Men jag får se om jag klarar av en utgång, är jag lika trött i kroppen som idag. Ja, då tror jag nog att jag står över faktist... Men att komma dit och fira henne ska jag verkligen göra. För henne var det oxå innan studenten jag träffa henne sist.

Så imorgon blir det fullrulle hela dagen och på söndag kan jag sedan verkligen vila ut och vara nöjd med min insatts för fre-lör.

Vad gör ni denna kväll?

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0