Fredag

God kväll!

Känner mig så slut i kroppen nu,
tar verkligen musten ur en att jobba så lite som jag gör. Man kommer aldrig in i något bra mönster.. Kommer nog bli skönare den dagen då man jobbar på mer än vad jag gör just nu.

Hade min allra första onöjda kund idag.. Inge roligt alls, fast man lär sig väl med tiden. Hon berättade helt fel hur hon ville ha sitt hår och visade en bild på när Posh-spice hade kort på ena sidan och längre på andra. Men hon ville tydligen inte ha den frisyren, utan det var bara en liten del av frisyren som hon ville ha. Hel kansigt iaf.
Själv tycker jag att det blev en snygg frisyr det jag gjorde, men det funkade inte alls på henne (tyckte hon) ... Blev riktigt less, frusterad och allt.
För man vill ju inte med flit göra någon "ful".. Usch..
Fast livet går vidare, ingen idé att haka upp sig på att man fick en onöjd kund, då alla andra man har går ifrån salongen med ett stort leende på läpparna..

Börjar jobbar klockan 9:00 imorgon och jobbar på ända till 17:00 för att åka hem och fixa iordning mig för att åka tillbaka till salongen. För imorgon är det den stora personalfesten, ska bli skoj!

Men nu ska jag ta och lägga in en bloggdesign åt en tjej. Sen ska jag göra mig en chailatte tror jag nog. Köpte mig chailatte från Espressohouse, så jag ska se om jag kan lyckas göra mig en god sådan själv :)
Sen sängen..

Kommentera här;
Postat av: MIKAELA

jättefin blogg :)

gillar den ^^)

2008-09-26 @ 22:03:03
Blogg: http://mickuus.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 09:50:48
Blogg: http://www.jessi.se
Postat av: Sanna

Åhh, den blev perfekt :)

2008-09-28 @ 12:41:07
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0