Fredag

Idag är det fredag. Har knappt koll på dagarna längre.
Har ingen aning om vad jag ska göra av min dag idag, Henrik jobbar just nu och enda fram till 20:00. Tänkte att jag skulle ta mig hem till hans familj som vill bli klippt. Men det var tydligen sjukdom där.

Men senare idag ska jag antagligen träffa Jennifer och några kompisar till henne.
Dom skulle bara chilla, och det tycker jag verkar skönt. Med tanke på att det är min första dag på jobbet imorgon och jag börja 09:00. Känner mig inte direkt nervös, bara hoppas på att det går bra.
I mån-tis då jag provjobbade hos dom så sa de som jobbar där att det var ovanligt lungt. Så det är bara att se hur det blir imorgon. Fast jag är faktist inte alls nervös över stressen. Dom vet att jag är ny och har inga som helst krav på att jag ska vara lika snabb som alla de andra som jobbat i flera år, verkligen skönt.



Kommentera här;
Postat av: Izabelle

hej susi.

försökte jkontakta dig via mail, men din mailadress kunde inte ta emot mailet.

Jag är intresserad av att smmarbeta med dig med min bloggrenovering :)



snälla kontakta mig på izabelle[email protected], så berättar jag mer :)

2008-09-05 @ 14:51:21
Postat av: Hilal

sötis :D

2008-09-05 @ 21:33:01
Blogg: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Linda

Nämmen tackar sweetie :D

2008-09-06 @ 12:01:21
Blogg: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Catty

jag önskar att jag också hade haft någon jag kände som kunde komma hem till en och klippa en :) hihi

2008-09-06 @ 12:15:21
Blogg: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0