För att jag har fått jobb!

Japp som rubriken säger, jag har fått min första jobb som frisör.
Verkligen hur kul som helst.
Börjar på lördag och då ska jag gå igenom pappersarbetet som ska göras.

Kommer endast att jobba 2 dagar i veckan till att börja med. Vilket är rätt skönt, lär bli fredag-lördag som det ser ut nu. Verkligen kanon kul. Skönt att inte jobba jätte hårt i början. För skulle jag göra det tror jag att hela jag skulle hå sänder.
Känner nu efter två dagars provjobb att jag helst bara vill sitta ner heladagen idag. Så det ska jag göra idag ;D 
Så ni gulliga läsare som undrat vart jag tagit vägen så är det alltså att jag har provjobbat och haft fullt upp dagarna ut och sen kommit hem och bara tagit det lungt och umgåts med min älskling.


Kommentera här;
Postat av: Sandra

Grattiis till jobbet :D !!

2008-09-04 @ 10:00:48
Blogg: http://snuttaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0