Bara för att jag är PRO ;)

God kväll alla söta!

Jag och Emelie kämpade på hela eftermiddagen med vårat Wii spelande och efter säkert 2½ timme så når jag äntligen PRO linjen, fast det hände tråkigt nog inget specillet.. Trodde att det skulle hända något iaf, typ få ett super rack eller så?
För jag har för mig att man får typ ett guld klot i bowling om man kommer upp i PRO där, men icke i tennis.
Emelie kom oxå tillsut upp i PRO nivå, när hon spelade själv (hon saknade 4 poäng) så gick hon plötsligt upp 113 poäng på bara en runda, så vi kom fram till att hade vi spelat själva istället för i lag så hade vi kommit högre i rank mycket fortare.. Surt men vi har haft många roliga timmar framför tven :)



Har dessutom idag pratat med Handels och gått med i deras fack. För det känns skönt att ha någon som stöttar en nu när man är ny på marknaden.
För troligen måste jag hitta mig ett nytt jobb, för avtalen på den salongen jag jobbar på är inte något att hurra för just nu. För just nu känns det skit rent ut sagt. Men om tre veckor då vet jag fullt ut om jag kommer vara kvar eller inte.. För annars så börjar jag leta mig en ny salong.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0