Måndag

Godmorgon alla söta!

Min helg har varit så fartfylld så att det är sjukt nästan.. eller det resulterade iaf i att jag blev sjuk och drog på mig ett migrän anfall. Egentligen borde jag stå på salongen och jobba just nu, men det är inte riktigt lägligt då jag har migrän. Så jag sjukskrev mig idag.

Jobbade i lördags på salongen och sedan var det fyrarätters hemma med familjen och gäster. Var riktigt trevligt och jag var hur mätt som helst när vi var klara.
Jobbade sedan som vaktmästare på söndagen och åkte senare till Kista mässan för att gå på Beauty 08 (kommer ett inlägg om det senare) med Jennifer och det var riktigt kul och lärorikt, märkte att det fanns rätt många fler nagelskolor än jag kollat på. Fast jag är nog ganska inställd på den som jag har kollat på i över 1½ år nu.

Jag och H firade även 1 år som förlovade i söndags,
så vi avslutade kvällen med att gå ut och äta på min favorit resturang. Bamboo City som har asiatisk och mongolisk buffé och det finns alltid hur mycket mat som helst, och min favorit är wooken med musslorna, den är verkligen gudomlig!
Kan faktist inte förrstå att det redan har gått ett år sedan har sa dom där små orden. Tiden går verkligen fort nu förtiden! Men 365 dagar har ringen prytt mitt finger.
 

Kommentera här;
Postat av: Anonym

grattis bruttan ;) ett år är inte illa va? :D



Ja juste, han är ju i london. Det hade jag heeelt glömt bort, vad gör ha där egentligen? :)

2008-10-27 @ 11:43:11
Blogg: http://dajjjan.blogg.se/
Postat av: zarah

fint!

2008-10-29 @ 19:35:03
Blogg: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0