Torsdag

Hej alla söta!

Kom hem för cirka en timme sedan, efter att ha varit på salongen och gjort jessicas hår. För nu börjar det verkligen likna någonting. Hon är riktigt snygg ihåret nu ska ni veta!
Vi färgade som sagt det i tisdags och idag rullade vi upp frisyren igen, fast med lite ändringar. (bilder kommer)

Satte mig på tåget hem och heltplötsligt kommer det någon jag känner igen och sätter sig i sittgruppen på tåget brevid.. Tittar upp och ser till min förvåning att det var min bror.
Han går gymanisum i stan nu, så nu är det han som står för pendlandet.. För de tre senaste åren har det varit jag som stått för det.. Men vi hade en trevlig tågtur hem, vi har faktist nu förtiden rätt roligt ihop.. Så mera sånt.

Ska ta och fixa lite med designer nu strax, men först tror jag att det blir en powernap. Känner mig sådär ruskigt död i hela kroppen.. Så en lite tupplur borde göra susen, om inte en kall dusch kanske är bättre?

Kommentera här;
Postat av: anna

haha vilken söt design :)

eller rättaresagt, söta bilder!

2008-10-02 @ 14:24:20
Blogg: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0