Torsdag

Stackars H.
Han har stått och slitit på donken i några timmar nu, men pga att han känner sig sjuk, så fick han gå tidigare.
Så nu ska jag väl ta hand om honom, fast samtidigt se till att jag inte blir sjuk heller.
För imorgon och på lördag måste jag jobba, dessutom fyller Kossan 18 år. Så då blir det fest på lördag.

Men söt som han är min man, så tog han med sig donken mat hem till mig.
Som faktist inte heller känner mig så kry, fast jag mår absolut inte lika dåligt som H. Så idag kurerar jag mig bara. Vilket är skönt.
Ligger här med datorn framför mig och slökollar tve.
Men efter idag lär det nästan vara slut på det, då jag ska kolla med salongen jag jobbar på om jag kan börja jobba mer heltid.
Speciellt då jag måste samla ihop x-antal tusen till nagelkursen i januari.
Så detta kan vara den sista dagen jag har så här lite att göra på ett tag framöver nu.

Kommentera här;
Postat av: Anna

frågestund i min blogg !

2008-10-16 @ 13:20:41
Blogg: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Anna

2008-10-16 @ 13:20:48
Blogg: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0