Tävling hos Emelie Ohlsson


Det går bra att använda bilden till era tävlingsinlägg.

INNEHÅLL:
* Presentkort på 18x24cm förstoring från befintlig fotografering, kommande eller bild från bloggen.
* Objektivväska LARGE från Soligor, levereras med en rem att ha över axeln.
* DVD-skivor att bränna backup med, överskrivningsbara så dom kan användas hur många gånger som helst!
* Linspapper för att rengöra optiska linser och filter.
* Putsduk till ytligt damm på objektiv eller lcd-skärm.
* Minneskort SD eller Compactflash 2gb, vilket anger du när du vunnit.

VÄRDE 950 kr

Tävla du med här

Kommentera här;
Postat av: laijna

SvaR: Jo, man kan ju alltid drömma om det .. (och att håret får en superkvalité av det också.. (plus en finfin frilla vore ju bra)

2008-10-05 @ 15:25:38
Blogg: http://laijnloo.blogg.se/
Postat av: laijna

Svar: ja hade varit väldigt lätt.. så då blir det ingen panik om vad man ska göra med håret och om man hinner.. det är bara att sova på saken :D

2008-10-05 @ 15:58:42
Blogg: http://laijnloo.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej, vet inte om du svarar på läsarfrågor men skickar en iaf:-)



Jag vill få mitt hår lite ljusare, har mörkbrunt hår(färgat).

Jag fick höra att jag kunde ha en blekning i mitt hår i ungefär 15-20 minuter och sen så har jag en brunt färg, och att jag sedan kunde ha i lite ljusa slingor. Funkar det?

2008-10-05 @ 16:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0