T i s d a g

Godmorgon söta!

Känns som om jag mår bättre idag, har fortfarande rätt ont i kroppen.. Men förhopningsvis så borde det gå över idag då jag bara tänker vila. Har inga större planer inplanerade idag, vilket är skönt.
Kanske kommer en klippning senare idag, men det är då jag får ta ställning till om jag kommer orka göra det då.

Sitter just nu och kollar runt på H&M hemsida, och märker till min stora förvåning att dom har gjort om deras hemsida från grunden.
Tycker att det ser riktigt bra ut, och det är mycket enklare att hitta alla plaggen nu. Så tummen upp för H&Ms hemsida!

Funderar just nu på om man ska gå och baka scones? är grymt sugen på det...
Vad gör ni idag ? :)

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0