Sushi & Gameboy color

God kväll söta!

Nu är jag hemma hos mig igen, och H är iväg för plugg på komvux.
Ska som sagt äta middag med familjen idag, då mammi&pappi åker bort imorgon. Det blir sushi, gott gott!

Satt precis och pratade med dom och gick igenom några lådor i deras data rum, som innan var min brors rum.. Så de lådorna jag gick igenom var hans gamla grejer. Kan ni gissa vad jag hittade i sista lådan?
Jo, jag hittade våra gamla gameboy pocket samt våran gameboy color. Snacka om minnen.
Tog med mig gameboy colorn in på rummet nu med vårat thailänska spel i, sådant med 70 spel i ett.
Så nu ska jag ta och nörda mig lite den..
http://retrothing.typepad.com/photos/uncategorized/gameboy_color.jpg
Jag har den som är längst till vänster.

Någon annan som blir sugen på att dra fram sin gamla gameboy och spela igen? ;D

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0