Söndag

Godmorgon alla söta och morgonpigga! :)

Idag mår jag bättre som tur är, fast jag är lite sur.. för att jag lånade ut min dator till min bror inatt för att dom skulle kolla på film och jag sa att dom absolut inte skulle stänga av datorn, men vad gjorde dom? Jo datorn var i viloläge när jag kom upp.. så nu kommer det ta ännu mer tid innan jag har alla the sims. För datorn måste varit avstängd i säkert 8 timmar, så jag har förlorat 8 timmar.. Rätt surt ;p fast livet går vidare :)

Igår kväll satt jag med min bror och hans polare och kolla på film, känns rätt skumt att dom börjar bli så gamla och sociala av sig att man kan börja umgås med dem. Det var riktigt trevligt faktist.

Ska slappa lite nu för att sedan börja snygga till här hemma tror jag nog. Börjar bli lite av ett bombnedslag då jag inte orkade göra så mycket igår. Lovade mamma halft om halft att städa här hemma medans dom är bortresta. Så det borde jag väl hålla.

Juste, hur är vädret hos er? Här i Täby är det regnoch rusk och tilloch från är det jätte blåsigt.

Kommentera här;
Postat av: sandra

tack så jätte mkt :D

2008-10-05 @ 12:04:17
Blogg: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0