L ö r d a g

Goddag söta läsare!

Härligt att ni tittar in även fast uppdateringen inte ligger på min starka sida denna helg.
Jag är ju lite tvärtom alla andra bloggare, då jag uppdaterar som mest i veckorna och i veckosluten så jobbar jag vilket resulterar i mindre uppdateringar.

Jobbade igår 9:00-17:00, man kan välja mellan att jobba 10:00-18:00 oxå. Men jag tycker nästan att det är skönare att börja tidigt och slutat tidigt, speciellt då jag bor så nära jobbet så att det är inte någon direkt lång reseväg. I jämfört med vissa som har ca 1 timmes kommunalåkning för att komma till salongen.
Vad skulle ni välja? börja tidigare och sluta tidigare eller tvärtom?

Åkte hem efter jobbet igår och fixade mig lite för att sedan ta mig ner till Kossan som firade sin 18årdag.
Riktigt trevligt, många skratt.
Fast det vart lite kluvna miner om vad som skulle hända efteråt, ett gäng hade bestämt en grej medan ett annat gjort en annan sak. Men jag tror och hoppas att det löste sig till slut? Då jag faktist inte följde med på bravaderna efteråt. Utan tog mig hem och tvärslockande nästan direkt i sängen. Fast först kollade jag självklart på det senaste Grey´s Anatomy avsnittet då jag ligger lika med USA.. Fast jag höll nästan på att somna till det oxå, och då kan jag berätta för er.. att då är jag verkligen trött om jag inte ens kan hålla ögonen öppna till mitt favoritprogram.

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0