Kocken Sussie

Godkväll sötisar! :D

Har ännu inte hunnit med att färga den bruna slingan eller ögonfransarna. Hoppas jag hinner det innan kvällen är slut bara!
Tog mig an mer i rummet än som var tänkt, rensat ut en massa kläder dessutom. Tänkte kolla om det kanske finns något intresse här i bloggen för några utav kläderna som knappt är använda. Men återkommer med det senare.
Rummet börjar verkligen ta form nu, ska bara sorterar i hop dom sista kläderna och sedan är det snyggt och prydligt.

Gissa vad jag gör just nu?
Jo jag är mitt uppe i att göra middag till familjen. Eller det är faktist jag och mamma som gör middagen denna kväll. Lasange med spenatpastaplattor. Jag står för becamelen medans mamma står för köttfärssåsen, verkligen smidigt att göra så. Då båda blev färdiga med sin del nästintill samtidigt.
Ska bli gott, hoppas bara jag är lite mer hungrig om en halvtimme då det är klart. För just nu känner jag mig bara mätt och svullen.

Snart borde det pipa i köket och middagen ska serveras! :) Tycker att det är så kul att laga mat och se folks miner då dom äter.
Gillar ni att laga mat? :)

Kommentera här;
Postat av: Anonym

hej! Trött på allt tjat om sidor där man kan få gratis saker? Men det finns faktist en som verkligen fungerar och är suuperlätt att få saker!



http://www.gratisgen.se/ref/95179



EXEMPEL: bli medlem och tjäna ihop minst tio poäng vilket man lätt gör genom att bara skriva i vad som helst i ngt i formulären(tex att du ska börja premenumerera på ngn tidning). Värva sedan sju personer som oxå samlar ihop 10 poäng. När du har gjort det så får du antingen ett presentkort med FEMHUNDRA KRONOR på kicks eller MQ eller kanske 6 st biobiljetter!



Hur bra låter inte dethär!? :D

http://www.gratisgen.se/ref/95179

2008-10-22 @ 18:52:31
Postat av: Linn

Hej!

Hahah okej! :)

Vi får ta det som det kommer då ;P

Du vet att jag är i täby hela dagen imorn iaf, så det är bara att höra av dig ;P

Mitt nr är 0736223985, inte mitt riktiga nr... men den andra e på lagning.. så har en extra mobil =)

2008-10-22 @ 18:54:17
Blogg: http://linnseeey.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja det var faktiskt jätte smart :) Synd att jag inte hittat det tidigare hahah

2008-10-22 @ 21:11:51
Blogg: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0