Filmkväll med bror

God kväll alla söta!

Har spenderat kvällen med bror min och glutandes på en utav hans filmer. Han är en riktigt sucker för medeltids filmer, och jag kan faktist erkänna att är man på rätt humör så är dom riktigt bra :). Skulle mer än gärna vilja leva på den tiden, eller iaf åka tillbaka i tiden och känna hur det var att leva då alltid inte skulle gå så fort som det gör nu.
I filmen tog dom sig från Rom till England, och det var en kille som typ fått en yxa i ansiktet tvärs över näsan så han hade ett ganska illa och sytt sår där. När dom hade nått England var det borta, bara ett rätt synligt ärr kvar. Ja ba "men va dåligt, dom har missat att göra ärret i scenen", men då tillade min bror att dom faktist hade rest ett ganska bra tag för att komma hela den vägen. Vilket han hade helt rätt i, det tar inte bara någon vecka att resa den vägen.. Så såret hade ju fått läka.

Vill ni veta det bästa nu? JAG HAR ALLA THE SIMS 2 SPELEN :D
Vem kommer vara helt frånvarande från och med nu? Jo Sussie!
Kanske inte helt, men jag blir ofta helt fast i det i några dagar, sedan släpper det..

Kommentera här;
Postat av: Erica,

alla simsspelen är ett farligt beroende xD

2008-10-06 @ 08:05:55
Blogg: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0