En nattfika på Donken

God dag eller det kanske blir god natt? :P

Men jag är fortfarande vaken och rätt pigg faktist.
Kom hem för en stund sedan, då jag spenderat min kväll med Emelie. Var ett bra tag sedan vi sågs nu, 2 veckor eller så. Kanske inte jätte långtid, men då har vi knappt pratat i telefon heller. Så det har varit ett litet break.
Hon sticker till London nu i helgen på en lång helg, så vi var tvugna att passa på nu ikväll.. Annars hade vi fått vänta i en vecka till.
Så vi satt på donken i hägernäs i några timmar och bara prata på om allt mellan himmel och jord. Alltid lika mysigt och trevligt!

Stannade på Statioil på vägen hem och köpte nudlar och herrn som sitter i rummet brevid och spelar data.
Stod där på statoil och tänkte vara snäll och köpte med mig 2 paket istället för 1 som ha bett om, och för att vara ännu snällare så köpte jag två olika smaker.
Men då när jag kom hem och visade honom detta. Ja, då hade jag gjort fel.. för inte kan man köpa två olika, när man "alltid" äter två paket.
Då vart jag lite sur, då jag faktist endast tänkt  köpa ett paket.. då han inte sagt något annat. Så jag tycker han borde blivit glad över att jag köpt med mig två olika smaker så att han kunde få välja.

Men nu kallar sängen tror jag nog allt. Får inte vända på dygnet nu..
Så nu blir det Godnatt för min del!

Hoppas ni sover/sovit sött nu alla söta!

Kommentera här;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0