Valvaka inatt?

Godkväll alla söta!

Är jätte sugen på att valvaka inatt, känns lite som att det här valet är ett val som kommer gå till historien.
Jag är inte alls insatt i politik själv eller så, men av någon anledning så lockar detta val mitt intresse så oerhört mycke.
Är antagligen att det är så olika personer som står som presidentkandiater på de olika sidorna.
Kommer ihåg att jag och Amanda gjorde ett projektarbete om det förra valet när vi gick i 8an-9an?
Jag minns faktist inte ett dugg av det, om jag ska vara ärlig. Jo självklart Bush, men vem han "tävlade" mot det har jag inte en susning om längre.
Men detta val mellan McCain och Obama lär man minnas för framtid? känns det som..
http://nazret.com/blog/media/blogs/new/t1land.2042.obama.mccain.ap.jpg

Så mitt mål just nu är att kanske hitta någon att vaka med, men det verkar gå riktigt dåligt. Då alla har planer för imorgon med jobb och dylikt.
Men det är bara att se, är ändå ca 5 timmar kvar innan det hela drar igång!


Kommentera här;
Postat av: nixy

ajo, funderar på det jag med.. tror dock obama tar det :P

2008-11-04 @ 21:54:47
Blogg: http://nixy.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/november/vinn-ett-superpresentkort-varde-2000-.html#comment



Vill du vinna ett av två presentkort värde 2000:- vadera, då är detta tävlingen för dig! Passar alla :) Ha en fin dag!

2008-11-05 @ 08:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0